hverdagslykke


-idag fikk jeg endelig mannet meg opp til å gå innom min nye tannlege og bestille time. var så (u)heldig at jeg fikk time like etterpå. fiks ferdig og trenger ikke gå å grue meg. deilig.
-og jeg fikk omsider postet en gave som mottakeren, nyfødt, forhåpentligvis ikke har vokst ifra...
-gå på en bok-smell på amazon.com. igjen. forhåpentligvis i posten om 1-2 dager.
-at min kjære kom hjem fra jobb 5-6 timer før han pleier for å følge storesøster på turn. så slipper jeg og lillebror å stresse ut i regnværet.
-glede meg til helgebesøk av en utrolig herlig, inspirerende og engasjert venninne!
-planlegge morgendagens torsdagstur, som gir feriefølelse hver uke.
-som vanlig er jeg ganske så ambisiøs med hensyn til dagsplanene mine, og veldig mye fikk jeg ikke gjort idag heller. jeg kan altså melde om et meget busy hemmafru-liv.

for mer #londonlife, les gjerne om en annen hemmafru, nemlig fruvillage.blogspot.com og workingmom hingebrigtsen.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

så hyggelig du er innom! legg gjerne igjen noen ord.
cecilie/linn