well, hello new life!


jeg er her altså, men jeg har bare gjemt meg litt. fra omverden. fra meg selv. fra alle egentlig. jeg har vært litt sosial, men jeg liker det ikke lengre. sånn er det bare innimellom visstnok. og akkurat nå er det jeg som har det sånn. men jeg skal komme så utrolig sterkt tilbake, og når det skjer skal jeg være en person som kun fokuserer på mennesker og ting som gir meg noe. denne bloggen gir meg noe. jeg gleder meg nemlig til å overøse den med ting jeg finner inspirasjon i, mennesker jeg er glad i, steder jeg besøker og hverdagslige opplevelser som gjør meg glad. og jeg tror det nærmer seg. det nye livet altså. det livet hvor jeg ikke må ha kontroll på alt. det livet hvor hverdagen igjen er en fest. det livet der hybelkaninene får bo under sofaen et par dager lengre enn før. der skittentøysdunken får bli mer enn halvfull før den må tas. der alt ikke må være perfekt før jeg er fornøyd. det starter nok dessverre ikke i morra, men det starter snart. jeg har troa. heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

så hyggelig du er innom! legg gjerne igjen noen ord.
cecilie/linn