paris

jeg digger london. london er høflig og hjelpsom, støyende og overfylt. kul og konservativ på samme tid. jeg elsker paris. paris er vakker og chic. fortauene er bredere, sirenene færre, bygningene vakrere og atmosfæren mer laidback. en gang skal jeg reise tilbake til paris kun for å sitte på fortauskaféer. den ultimate paris-følelsen. lese (en bok med litt tyngde, gjerne gammel). se på folk (alltid så klassiske og stilige, menn som kvinner). drikke kaffe og spise croissant til frokost. drikke vin, fransk selvfølgelig. 
denne gangen ble det ikke så mye tid til det overnevnte, men en fantastisk tur var det uansett. som vanlig ble det en del bilder fra turen. helst ville jeg fotografert hvert gatehjørne, serverdigheter er jeg mindre interessert i. utenom eiffeltårnet da. verdens fineste tårn. 
latinerkvarteret
notre dame

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

så hyggelig du er innom! legg gjerne igjen noen ord.
cecilie/linn